Thursday, October 27, 2005

The Muskonian Renaissance

Seriöst, jag behöver något nytt. Finns massor jag borde, vill och förhoppningsvis ska göra så snart som möjligt. Jag siktar ju i och för sig på en personlig renässans vid jullovet, och då borde man väl veta vad man ska göra. Vad vill jag göra? Vad borde jag göra?

  • Klippa mig borde jag välan göra. Har haft långt hår sedan sjuan, och renässans betyder förnyelse.
  • Jag borde lära mig noter eftersom jag inte har bekymrat mig med det än.
  • Att träna mer och oftare är lätt lovat, men svårt hållet. Men nu ska det nog gå.
  • Sitta mindre vid datorn är bra för ögon, hälsa, socialt liv och motion.
  • Cykla eller jogga något ohyggligt mycket mera än vad jag inte gör just nu. Med hantlar och tung ryggsäck när det börjar bli för lätt.
  • Träffa folk av en faktiskt anledning och dissa de vanliga hangaroundställena, typ TSS och följaktligen kanske Lava.
  • Vara intressant oftare.
  • Någonstans mitt i allt ska jag läsa böcker också.
  • Verkligen göra något av mitt liv, jag är trött på att bara komma hem och ha tråkigt varje eftermiddag.
  • Lära mig italienska lika bra som jag kan franska skulle vara oerhört trevligt.
  • Stå ut till jullovet och våren så jag kan göra allt det här.
  • Skriva mer egen musik, vilket är ganska självförklarande.
Bara börja stå ut då, nu måste jag göra något ordentligt.
Ursäkta mig, men nu ska jag träna lite hantlar, göra hundra sit-ups och läsa Ondskan av Jan Guillou, för den är jävligt bra.
Arrivederci, tutti! State bene? Io sto molto bene. =)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home